justswaag.blogg.se

Vi är två tjejer som har denna bloggen. här kommer vi skriva olika fanfics (noveller). hope you enjoy it :D

Overboard -03-

Kategori: Overboard.


När konserten vart slut och jag gick ut från scenen så stod allihopa och berättade hur duktig jag var.
Lite längre bort ser jag Selena som ler åt mig. Jag skyndar mig snabbt dit och kramar om henne.
”jag trodde att du var på turne!” säger jag glatt.

”jag har en liten paus och tänkte att jag skulle överraska dig” säger hon och ler stort.

Vi står och pratar ganska länge tills Kenny säger åt mej att vi ska gå till hotellet. Selena frågar vilket hotell vi bor på och jag berättar.

”där bor jag också!” säger hon och jag skiner upp. Vi åker tillsammans till hotellet och hon går till sitt rum, som visas vara på samma våning som mitt.

Jag plockar fram kläder och hoppar sedan in i duschen. Efter ungefär en kvart i duschen så kliver jag ur och klär på mig. Jag börjar känna mig hungrig och tar fram mobilen för att höra om Selena vill med ner och äta på hotellets resturang. En lång kvinna med mörkt hår kommer fram till oss med två menyer. Efter ett tag så har vi båda bestämt oss och hon tar emot beställningen och går sen in i köket. Jag och Selen pratar lite om vad vi har gjort under våran turné. Maten kommer ut och vi börjar hugga in. Maten var supergod och jag åt upp allting, eftersom jag var superhungrig. När vi var klara så gick vi upp till Selenas rum. Vi satte oss i den stora, bruna soffan och jag kollar in i hennes bruna ögon och log.

”jag har saknat dig super mycket” sa jag till henne men släppte inte ögon kontakten.

”och jag dig” sa hon och lutade sig mot mig och kysser mig.

Jag kastade ner henne i soffan och la mig över henne, och kyssen ledde till ett strul,men efter ett tag knackar det på dörren.

”FAN!” sa jag buttert, och går och öppnar dörren

Där ute stog Scooter.

”det får bli tidig säng dags för dig ikväll, du ska upp vid 7 tiden, det tar lång tid till  Italien, där du har nästa konsert.” sa Scooter.

”okej, jag lovar att det inte blir försent.” svarade jag.

 

När klockan slog 12 la jag och Selena oss i den mjuka dubbel sängen  för att sova.

”godnatt” sa jag och kysste henne.

”god natt” svarade Selena och besvarade min kyss.

Selena somnade nästan direkt, men jag låg vaken ett tag och titta på hon när hon sov.

 

Genrepet gick lyckat, allt satt som det skulle och jag längtade tills det var dags. Jag och teamet bestämde oss för att gå och äta på en restaurang som låg i närheten. Klockan var redan fem och vi var tvungna att skynda oss tillbaka eftersom att jag var tvungen att lägga mig tidigt eftersom jag måste förbereda mig för konserten.

När vi ätit klart, så beger vi oss mot hotellet igen. Jag satte mig lite vid datan och kollade igenom twitter. Mest tweets om att jag ska följa dem, och att dem älskade mig. Dock var där några hat också men sånt får man ta.

Jag såg en tweet från Justin Bieber.

”kan inte vänta tills du är med på min konsert, xoxo”

Jag log och kollade på klockan. Redan 10!
jag gick in på badrummet och förberedde mig för natten, borstade tänderna, smörjde in mig i body lotion, sen kröp jag ner i sängen. 



vet att det blev väldigt kort, men hade definitivt ingen fantasi och visste inte vad jag skulle skriva, sorry!
fick en kommentar där någon undrar vilket land Justin är i, just nu ska han till Italien, men innan dess var han i Frankrike :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: